Sök

Betalningar

Är du pålitlig?

Ja absolut, vi strävar efter att alltid betjäna våra kunder med en muminkänsla! Vi är en liten grupp människor som driver sajten och gör vårt yttersta för att ge alla den bästa möjliga upplevelsen. Om du har några frågor eller funderingar kan du alltid skicka ett meddelande till oss.

Skickar du till mitt land?

Vi gör med största sannolikhet som vi för närvarande skickar till de flesta länder i världen.

Hur hanterar ni priser, skatter och leveranser till länder utanför EU?

Vi har samma priser för alla länder, så vi drar inte av skatter från priserna även om vi säljer till länder utanför EU. Tänk på att du kan behöva betala lokal moms och tullavgifter för produkterna när du hämtar paketet från det lokala postkontoret eller uthämtningsstället, eller innan paketet levereras hem.

Jag har en rabattkod, hur kan jag använda den?

Har du en rabattkod kan du använda den på samma sida där du anger dina kortuppgifter. Ange koden i fältet "Kupongkod" och tryck på enter. På höger sida ser du rabatten som du får med din kod. Du kan endast använda en rabattkod per beställning. Observera att om du glömmer att lägga till rabattkoden i kassan kan vi inte göra partiella återbetalningar efter att du har slutfört en beställning.

Hur kan jag betala?

Vi accepterar för närvarande betalningar med MasterCard, Visa och Visa Electron samt Paypal.

Sparar du mina kreditkortsuppgifter?

Nej, vi lagrar inte kreditkortsuppgifter eftersom all betalningsinformation behandlas via våra betalningspartners som anges ovan.

Hur skickar du ut beställningar?

Alla beställningar skickas i exklusiva Muminlådor av återvinningsbar kartong. Vi valde våra lådor för att vara hållbara (de är gjorda av fem pressade ark för extra motstånd) och hållbart tillverkade i Finland av återvunnet material. Du kan behålla dina för att fyllas med muminösa bitar och bobs, ge bort dem till din katt eller barn, eller till och med återvinna dem enligt dina lokala bestämmelser.

Det enda sättet att få tag i en av lådorna är att köpa från en av de officiella Muminbutikerna, så tack så mycket för att du handlar hos oss och om du gillar det, lägg upp det på sociala medier med hashtaggen #muminbox.

Men du lagrar några användaruppgifter?

Vi lagrar din leveransadress, kundvagnens innehåll, språk och land. Om du vill att vi ska ta bort informationen vi har lagrat, vänligen kontakta hello@moomin.com så tar vi bort din information omedelbart.

Är det säkert att handla av dig?

Ja absolut. All känslig information krypteras med en fruktansvärt komplicerad formel.

Jag köpte något och vill lämna tillbaka det

Visst! Var den trasig, inte vad du förväntade dig eller var det något annat fel på den? Skicka oss ett mail på hello@moomin.com så löser vi det.

Använder du cookies på din webbplats?

Ja, cookies är avgörande för att se till att Mumin.com fungerar korrekt för besökarna. Observera att om du avvisar eller blockerar alla cookies i din webbläsarinställningar kommer du inte att kunna dra full nytta av Mumin.com eftersom vissa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera korrekt.

Jag fick en trasig vara, vad ska jag göra nu?
Vi är ledsna att höra det och vi hjälper dig att reda ut detta! Ta 4 bilder på paketet (så att vi kan reda ut det med vår leveranstjänst):

1. Utanför, skadan på förpackningen
2. Den öppna förpackningen med förpackning och varan inuti
3 Varan med förpackningen runt och hur skadan ser ut.
4. Objektet med skadan synlig.

Maila bilderna till hello@moomin.com, beskriv problemet så löser vi det!


Search